Fredag...


Bestämde igår kväll att Peter skulle vara hemma
idag också eftersom jag mådde så dåligt
igår kväll, men i morse då Eddie vakna kl. 5.15 så
fråga Peter hur jag mådde och sa då att han kunde
jobba så han gjorde sig klar och åkte.
Eddie somna om och sover än, jag klev upp för jag
va ändå pigg så ingen ide att ligga kvar.

Idag kommer svärmor också, ska bli roligt.
Hon ha ju inte sett Eddie sedan han va 1,5 månad
så hon lär ju tycka han blivit stor =)
Vi ska äta tacogratäng idag mums mums.

Nej ska ta och klä på mig och fixa frillan så är jag
klar iallafall och slipper göra det sedan, lika bra att
passa på medans Eddie sover =)

Älskar min familj <3

eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0