Lördag


Va ute och gick idag, Kajsa och Molle följde också med =)
Sedan följde dom med hit och åt Tacos sedan cheesecake
till efterrätt gott gott.

Sett melodifestivalen ikväll, bra att snäll snälla inte
vann för fy f-n på ren svenska vilken skit låt.

Nu orka jag inge mera, skapligt less vill jag lova.
Bye och go natt..............


eddie

Mamma Älskar Dig, Tack för att du finns.
Vad vore jag utan dig, lämnar dig aldrig
är det någon som alltid kommer finnas
för mig så är det du det bästa jag har.
Älskar dig så enormt så jag vill bara gråta
av lycka och det gör jag ofta då jag kolla
på dig och är så tacksam och lycklig att jag
fått en sådan underbar son som du är.
ÄLSKAR DIG <3

love youeddieeddie

eddie vila

Puss å Kram på dig Eddie,
Du är mitt ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0