Uscha Uscha...


Mår skit dåligt, fy fan...

Feber, förkyld, snorig och ont i hela kroppen.
Drack nyss te med vitlök så hoppas denna kur
hjälper så man är frisk till dopet på lördag.

Eddie är sjuk än, stackarn.
Han skrek och skrek förut innan
han skulle lägga sig, så han ligger i bara
blöjan kunde inte sätta på honom pyjamas
får känna på honom i natt och är han kall
får han en pyjamas på sig.
Gör så ont i hjärtat då han är så dålig, det är
jobbigt och jag önska inte ens min värsta fiende detta.

Peter ha varit hemma 2 dagar men ska jobba i morgon,
känns både och jag måste ju klara honom själv
fast att jag är dålig men det är tufft.
Han är ju som vanlig nästan hela tiden fast han
är sjuk, så det ska nog gå bra.
Han sluta ändå tidigt i morgon och så kommer
svärmor, så vi ska åka och handla men om jag är
dålig så kanske dom får åka ensam
så stanna jag hemma och vila.

Nu ska jag ta alvedon och ipren och sedan
krypa ner under täcket.

Tack Peter för att du finns, vad hade jag gjort dessa
dagar utan dig.
Du är så underbar, klev upp i morse med Eddie
så jag fick sova vidare.
Tack Tack och Tack för att du gett mig världens
underbaraste son.
Älskar Er <3
Puss på mina prinsar

eddie

Kommentarer
Postat av: Pia & Nathalie

Krya på er!

2009-03-27 @ 08:44:51
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0