Birsta med vännerna =)


Idag va vi på Birsta och träffade våra kära vänner
Johanna och Hannes, åt lunch och shoppade
åt dom minsta =)
Mycket trevligt, det gör vi snart om.

Sedan gick Jag, Peter och Eddie på
Ikea och hittade då en tvbänk på
fyndavdelningen, kanon billig =)
Så då köpte vi den eftersom vi är
less på bokhyllan och en kompis
till Kajsa ska köpa den.

Så nu ikväll då Eddie somnat då börja
vi plocka och fixa, vilket stök hade jag
vetat det hade jag nog väntat men men.
Nu ha jag sprängande huvudvärk så
ska göra natt nu och hoppas det är bättre
i morgon för då ska vi på Hattparaden
men MammaMormor och Kalle.
GodNattKramKram


god morgon =)

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

ser mysigt ut

2009-05-21 @ 08:35:27
Postat av: tess

gud så söt han är! :)



Loke är 3 månader nu (om två daagar), fast egentligen ska han bara vara 1 månad ungefär. ganska sjukt :)

2009-05-24 @ 11:07:00
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0