En enda fråga...


Anonym om Fråge stund =):
Då har jag en fråga till dig: tänkte du börja jobba efter barnledigheten eller kanske plugga vidare? Vad i sånnafall? Funderar ni på att skaffa mer barn inom en snar framtid?

Ni har verkligen haft tur som fått en så fin och snäll son, grattis!


Svar:

Jag ska inte plugga vidare, ha ett fast jobb och det räcker lääääänge.
Kanske plugga vidare då jag känner mig redo, men just nu ha jag ingen lust och inte ork heller för den delen.
Vi ha planer på att ge Eddie ett syskon, han ska inte vara ensam.
När vi kommer skaffa en till är redan planerat men när det skriver jag inte här utan det får komma som en överraskning =)

Ja vi ha verkligen tur som fick Eddie, så underbar och snäll på alla vis.
Vårat allt <3

Fråga på nu va inte blyga, det är såå skoj med frågor.
Fråga på nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anonym

Hur många barn vill du ha och har ni bestämt va nästa barn ska heta? =)

2009-05-05 @ 15:07:57
Postat av: Anonym

Förstår att man gärna umgås med andra som har barn men har du vänner som inte fått barn än? Umgås du men någon/några från gamla klasser (gymnasiet/högstadiet etc.)?

2009-05-06 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0