=)


Idag ha vi varit på öppna förskolan och sedan
gick vi på stan en sväng =)

I helgen åker vi till Östersund, träffa
Peters släkt och några vänner
till Peter så det ska bli skoj.


Tänkte svara på några frågor jag fått...

Hur många barn vill du ha och har ni bestämt va nästa barn ska heta? =)
Vi vill ha 2 barn, ha alltid sagt 2 barn men sedan ska man inte säga
heller att det inte blir mer för som vi känner nu vill vi ha 2 iallafall.
Vi ha inte bestämt vad nästa barn ska heta, men vi ha många förslag
och jag kan iallafall säga att det blir nog på E nästa barn också =)
Fast jag ha ett flicknamn som inte är på E som jag är himla
sugen på om vi skulle få en flicka.

Förstår att man gärna umgås med andra som har barn men har du vänner som inte fått barn än? Umgås du men någon/några från gamla klasser (gymnasiet/högstadiet etc.)?

Jag har vänner som ha barn, deras barn är dock mycket äldre än Eddie
men vi umgås mycket med dom.
Sedan ha jag någon vän också som ha barn i samma ålder
som Eddie och dom umgås vi också med.
Jag umgås med några stycken som jag gått
i skolan med och det är himla skoj =)


Nu ska jag koppla av lite innan sängdags.
Eddie la sig nästan nyss.

eddie

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0