Fredag


Idag va Jag och handla lite medans Eddie och
Peter va hemma och myste, snoret rinner
på Eddie och febern kommer och går.
Idag ha han ändå varit rätt bra och inte alls
så grinig så det är väl på bättringsvägen snart =)

Han va så pigg och glad ikväll så vi satt och
lekte lite innan det va dags för natten.

Nu jag precis gjort klar presenten åt
min Moster som fyller år på Måndag,
vi ska dit i morgon och gratta henne.

Nu ska vi diska och plocka ihop i köket
innan det är natt för oss med.
Kram Kram

mor och son =)

<3

Kommentarer
Postat av: AnnSofi

Ja jag kan säga att just nu vill jag inget annat än att bäbis ska komma. =) Ja han är så söt så lill killen. Är alltid mysigt med små bäbbor. Man får den där bäbis rösten och blir fjantigt, men det e just det som är lite charmigt! Ler! Längtar

2009-05-16 @ 00:00:10
URL: http://kvasthilda.webblogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Jag är 22 och min kille 27. Ni då? :-)



Vi är inne på vårat 4e år nu.

Och varit förlovade i över 2 år.

Och ni?

Postat av: Fru Evelina

tack snälla!

och visst stämmer det, jag har redan fått den finaste gåvan i livet!



vad fina ni är! och så fin tatuering!



kramar

2009-05-17 @ 09:02:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Vad roligt :-)



Oliver var planerad. Vi sa att händer det något så blir vi bara glada !

Eddie då?



Jo absolut , vi vill iaf ha ett syskon till Oliver.

Och det får bli när Oliver blir 2-3 år.

Och ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0