Mammas hjärta gjorde ont idag :`(


Uscha idag gjorde Eddie illa sig, gud så
hemskt det va och jag fick så dåligt samvete.
Ringde sjukhuset men det va ingen fara, han
fick inte sova på 1 timme så fick hålla honom
vaken och det gick bra.
Sedan gick vi och köpte små tavlor till hans rum och
ett gosedjur, jag hade så dåligt samvete så
va tvungen att köpa det åt prinsen =)

Han va som vanligt ikväll och inte alls
påverkad av det som hände, så det är bra.
Nu sover han för natten, ha ökat ersättningen nu
också så nu äter han 240 =)
Gröt på morgonen, mat till lunch och middag
och sedan ersättning på kvällen.
Ibland vakna han tidigt på morgonen och
då får han ersättning och somna sedan om
och får gröt då han vakna =)

Va väl allt för idag, kram kram.

stora pojken

Älskar Dig Eddie <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

Ja du, vi får allt lära oss att hantera en mors smärta när barnen gör illa sig... Det är sååå lätt hänt! Men som tur var så gick det ju bra!!! Vad skönt för Eddie!

Ja det var ju synd att ni redan hade varit där, måste förnya lite i Hannes garderob, men jag kan gärna nästa vecka.

Ja, vi hittade ett ganska snyggt vardagsrumsbord, med en inkilad glasskiva! Och naturligtvis så la jag in foton på Hannes i bordet... Han finns numer överallt i form av bilder och handavtryck. Men sängen får vi vänta med, för den jag hittade kostade 2500 och det har jag inte råd med just nu...

Ha en bra städdag, jag ska också rensa upp och städa... Dammråttorna anfaller en snart!

2009-05-20 @ 06:45:22
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Karro&Oliver

Men huua stackars liten. Tur att det inte var någon fara.



Vad roligt med dikt :-) Kan tänka mig att tårarna kommer när man står där. Lite nervös för det , att jag ska tappa bort mig i alla tårar.

Ska sjunga det vackraste.



Vi håller tummarna på en 2010 bäbis då :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0