Natti Natti ZZZzzzzz.......


Jag och Eddie skulle bada ikväll men han va
så trött så det gick inte hålla honom vaken, han
åt och somna på en gång vid 19.15 ungefär.

Vi ha haft en toppen helg, längtar till
nästa gång vi ska till MammaMormor
och Kalle det är så mysigt att vara där.

Jag ha nyss hängt in tvätt, plockat ihop
i köket och ska fylla Eddies flaskor med
vatten och sedan ska jag göra kväll
jag med.

eddie
eddieeddie
kalle, mammamormor och eddie

Tack för i helgen MammaMormor och Kalle =)

Kommentarer
Postat av: mormor

vicken fin bild

2009-05-04 @ 16:06:28
Postat av: johanna

Bruna Britta!

Jo visst är dom superfina!!! klart att vi ska ses igen, men jag fick minus på kontot efter senaste gången vi sågs... Hihihi...

2009-05-05 @ 06:53:13
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0