Shopping =)


Idag träffa Jag och Eddie våra vänner
Johanna och Hannes på stan, fikade och
shoppade lite =)
Köpte skor till Eddie, sandaler som
han kan ha i sommar så sött.

Sedan kom Peter så vi gick in på affären
där vagnen är köpt, för den gnissla och
låter som f-n då man kör den och ha varit
in tidigare och då fick vi en helt ny vagn och
idag sa hon att dom skulle få hem en ny
nästa vecka så då ska vi byta ännu en gång
och blir det inte bra då får vi pengarna tillbaka
och då får vi köpa ett annat märke.
Vägra ha en vagn som gnissla så
folk vänder sig om när dom hör *PINSAMT*

Gick sovmorgon i morse, Peter klev upp med
Eddie så jag fick sova 2 timmar till och när
jag klev upp hade han diskat och plockat undan
så himla skönt =)

Kram Kram

eddie

Sötnosen våran <3

Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Jasså, nä jag hade ingen aning om det, då hade dom säkert ingen tid för oss då.

Men huvudsaken är ju att han får sprutan :-)



Håller med dig.

Förstår inte att personer tar bort barnet pga könet.

Då ska dom inte ens ha barn.



Jo det är jätte fint med gravid magar :-)

Men nu när man inte är gravid längre så förstår man inte att man varit sådär stor som man var då.

2009-05-27 @ 22:56:19
Postat av: Fru Evelina

hihi du är så söt =) många får ju syskon tätti inpå så ni kan ju göra likadant!



kram

2009-05-28 @ 09:15:15
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

Julia tackar och bockar =) Men bäbisen är en liten tjurig bäbis och vill inte titta ut =P

2009-05-28 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0