Skön Dag men VARMT


Grilla hos Kajsa med familj ikväll,
sjukt gott =)
Sedan gick vi hem för svärfar kommer
ikväll, han skulle komma i morgon men
ringde och fråga om han fick komma
ikväll så han kommer om ca, 30 miuter.

Eddie sover, han bada och sedan va han
trött och jag la honom men han gall skrek så
tog upp honom och myste lite och sedan la
jag han igen och då somna han på en gång.

I morgon är det morsdag, tror redan jag
vet vad jag ska få =)
Ett litet husdjur *LER*

Nu ska jag sätta mig på våran balkong och
ta det lugnt innan Kenta kommer.
Kram Kram

eddie

eddie vi <3

balkongen =)

Vad tycker ni om våran balkong?
Mysigt va?

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja ser jättemysig ut!

2009-05-30 @ 20:57:33
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint ni hade på balkongen :)

2009-05-31 @ 10:46:23
Postat av: mormor Britta

vad fint ni har gjort

2009-06-01 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0