Städar klädkammaren...


 

Det håller Peter på med =)
Det ha inte ens kunnat gått in
i klädkammaren för så mycket skit
ha vi haft där inne, så nu ha Peter rensat
och tagit den som sin garderob =)
Så nu finns det en tom garderob i hallen
som jag ska fixa med i morgon, hänga
undan vinter kläder samt fixa så man
kan sätta undan skor =)
Skönt att få det fixat, så trivs man bättre.

Va på Ikea idag och köpte förvaring till badrummet
som Eddie ska få ha sina badleksaker i =)
Lill knoppen sover redan, han är trött, feber och grinig.
Tanden som spöka så nu hoppas vi att den ploppar
upp snart så han slipper ha ont lill stackarn.
Han somna på en gång då vi la honom.

Är så slut i kroppen men måste städa ihop
innan jag kan sätta mig ner och ta det lugnt.
I morgon blir en hemma dag, mysa med Eddie och
fixa klart garderoberna =)

Go Kväll, Kramizar

far och son =)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: johanna

Visst är det härligt när man får det undnastökat i hemmet, lite! Här hemma har det inte städats på hela veckan,då orken iinte har funnits. När Hannes kryper omkring på golvet ser han nästan ut som en hund, som Bosse efter allt hundår som ligger och dräller! Men idag då jädrar ska vi städa...

Hannes och jag undrar om vi kan komma ochhälsa på nån dag nästa vecka? Hemma hos dig och eddie?

2009-05-14 @ 07:02:01
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0