Farsdag!!!


Grattis till PappaPeter och min
Pappa på Farsdag.
Ni är toppen pappor, Tack för
att ni finns.

Jobbade till 12 idag, gått kanon bra
i helgen trivs verkligen som fisken
i vattnet nu =)
När jag åkte hem köpte jag blommor
från Eddie till Peter och så ha
vi varit ute och ätit.

Nu sover Eddie och Peter diska,
ska se Ensam Mamma Söker kl. 20 =)
Jobba i morgon också men sedan
är jag ledig på tisdag.
Då ska vi nog träffa Johanna och Hannes,
så grabbarna får leka och vi fika.

Vissa är så konstiga, hör av sig
då de är något annars är dom
tyst som musen.

Ha skickat ut inbjudningar till Eddies
kalas nu också, det är släkten och dom
närmaste vännerna som vi umgås med
som kommer, ska bli himla skoj.

Kram Kram

=)

Blivande Storbror =)
Till antingen en L---
eller en L---

Ha namnen klara redan, väldigt
tidigt kanske ni tycker men det tycker
inte vi.
Nu längtar vi till ultra så man kanske
får veta vad det är.
Både vill veta och inte veta, Peter vill veta
denna gång också så får se hur vi gör.

PÖSS


Kommentarer
Postat av: linda

vad kul =) Jag ska nästa vecka den 18:e å sen den 1 dec,,jag går ofta på ul just bara för att se så liten tjej mår bra =) Jag längtar sååå mycket efter hon. Ha en bra tisdag KRAM..

2009-11-10 @ 10:03:16
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0