Fredag =)


Underbart, ledig tills på måndag.
Eddie somna i min famn så jag la
han nyss i sin säng.
Det går inte längre att han somna själv
i sängen, han gråter och är helt hysterisk
så nu får han somna i famnen och så
bär man in honom och det funka bra.

Vi satt och diskutera namn idag,
dom namnen vi hade sagt
känns inte längre rätt så nu ha vi
ändrat oss igen =)
Men dom vi sagt nu känns super bra,
kanske ändra oss igen men det
tror jag inte att vi gör.

Nu ska jag hämta massa gott
att äta på och mysa ner mig i soffan
framför tv:n och njuta av att vara ledig.

Kram Kram

=) eddie

Det vackraste som finns <3


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vilken sötnos. Mysig blogg, jag väntar själv en liten son för första gången :) i januari kommer han. Känns så overkligt men fantastiskt att få bli mamma!!

Kramar

2009-11-14 @ 15:25:14
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: annica

gud va söt blogg :)

2009-11-16 @ 21:31:49
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0