Eddie snart 11 månader =)


STÅ UPP OCH FORTSÄTTA
Småbarnstiden väntar runt hörnet. Ditt barn blir
mer självständigt för varje dag på många olika sätt. Barnet är
angeläget om att visa att hon eller han kan stå upp själv,
 och hinner kanske till och med ta sina första steg före
den första födelsedagen. Barnet har upptäckt hur roligt
det är att samspela med andra människor, och är noga
 med att markera sin närvaro hela tiden. Barnet har
 också en ny självsäkerhet, och utvecklar snabbt ett
ökat behov av att göra saker själv. Den här månaden
kommer du att se några av de saker som markerar
slutet på spädbarnstiden. Förbered dig på småbarnstidens
glädjeämnen och utmaningar, och gläd dig åt att se
ditt barns personlighet träda fram ordentligt de närmaste månaderna.

Oj oj oj så fort tiden gått, snart fyller Prinsen 1 år.
Sin allra första födelsedag, ååå vad Jag längtar
samtidigt som Jag tycker det gått alldeles för fort.
Kommer nog gråta på hans 1 års dag, blödig som man är
men det bjuder Jag på.

De är dåligt med uppdatering nu på bloggen,
men då dagarna hinner man lixom inte
för då leker man och busa för fullt.
Sedan på kvällarna vill man lixom göra annat,
sedan är Jag så sjukt trött på kvällarna så
Jag bruka sova denna tid.
Men detta säger Jag GOD NATT!!!
Kram Kram

=) eddie

Det BÄSTA Jag har.
Mamma Älskar Dig Eddie <3


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja tiden går alldeles för fort! Vi får tillgång den 15:e december och flyttar runt den 26-27! Längtar!

2009-10-21 @ 12:44:10
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: emma

ja kommer före dig och så är de..hehe

2009-10-21 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0