TACK =)


Stort TACK till alla som grattulerat
oss till graviditeten, synd bara att vissa
kommenterat anonymt så man inte
vet vilka dom är...

Idag va Johanna och Hannes här,
fika och grabbarna fick leka.
Eddie somna vid halv 3 för han
hade inte sovit på hela dagen så Hannes
fick leka själv men det gick så bra =)

Eddie vakna vid 4 och gall skrek,
stackarna ha inte bajsa på 2
dagar så gav han plommon och
till slut fick han bajsa och vad glad
vi blev, för bajs hehe men ni som ha
barn förstår.
Det gör så ont i hjärtat när man se hur
ont han ha och så får han inte bajsa.
Vi bada innan det va dags för lilleman att sova.

I morgon ska PappaPeter jobba, börja redan
kl. 11 så det blir en heldag bara Jag å Eddie.
Men det är mysigt, Jag ska ju snart börja
jobba så Jag känner att Jag vill vara med
honom nu varje sekund som det bara går.
Vill inte jobba, eller jo men inte kvällar och
helger men tyvärr så är det så i detta yrke
och jag vill inte, fundera på att plugga sedan då
Jag e mamma ledig men till vad???

Nu ska vi se tv och sedan är det
sängen, är sååå trött på kvällarna
och mår fruktansvärt illa.
Ingen matlust, bara sugen på frukt och
dricka mat får mig att må illa.

Kram Kram

prinsarna i mitt liv <3

Det bästa Jag har, Älskar Er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0