Idiotiskt!!!



Jag trodde inte mina ögon när jag läste det.
Om man ska föda nu, gå på ultraljud eller något
som ha med sjukhuset överhuvudtaget att göra så
får man inte ta med sig någon.
Men hallå om man ska föda nu då ska man verkligen
behöva låta pappan sitta hemma och vänta då?
Fy fan vad förbanand man blir.
Tur man inte ska ha barn nu iallafall,
jag hade vägrat åka in ensam och föda och sedan
så ska inte ens pappan få komma och hälsa på ens.
Visst jag förstå dom angåenda svininfluensan,
men va fan om sitt eget barn som födas ska man
då som pappa inte få följa med?
Inte på ultraljudet heller...
Fast man är ju hellre med på förlossningen men
ändå missa ultraljudet också.
HALLÅ!!!!

Synd om dom som ska behöva föda nu,
hade jag varit i den sitsen hade jag fött hemma.
Hade inte åkt in ensam, aldrig.

Ville bara skriva av mig, blir så förbannad!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte så att dom INTE får vara med på förlossningen. Har man symptom av influensan så får man inte vara pga smittorisken.

De nyförlösta mammorna som ligger på vårdhotellet får ta emot besök av pappor och syskon om dom inte visar några symptom.

Sedan är det inte beöksförbud på hela sjukhuset utan på avdelningarna. Man kan träffas tex i cafeterian.

2009-09-11 @ 07:31:27
Postat av: emma

Men pappan får följa med ¨på förlossningen,bara han inte är sjuk..Men sen tyvärr om mammam och bebisen hamnar på bb eller prematuren då får inte pappan hälsa på...Så man får hålla tummarna att man hamnar på vårdhotellet...

2009-09-11 @ 09:27:38
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: linda ruda

HEJ! Ja det är sjukt! Daniel får inte följa med på ultraljudet! Fast han längtar mer efter det än jag,,tycker det är sjukt ja med. Kram på er.

2009-09-11 @ 10:18:23
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: joanna

Jag hoppas får guds skull Daniel får vara med på förlossningen, annars gör jag som du säger att du skulle gjort, fött hemma. Man är ju tillräckligt nervös ändå, så att vara på förlossningen själv vore ju pricken över i.et...

2009-09-11 @ 18:57:03
URL: http://jo-annas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0