Kryper =)


Eddie kryper för fullt nu och fort går det.
Han är så duktig, jag sitter här med tårar
i ögonen medans han är på golvet och kryper
och Peter leker med honom =)
Han är sååå stor men ändå sååå liten.
Mammas prins, är så stolt över honom.
Det vackraste jag någonsitt sett och han
är MIN son <3
Älskar honom så mycket, ord räcker inte
till och det är svårt att förklara.
Det är bara dom med barn själv som förstår
vad ÄKTA kärlek är.

I morgon ska Peter jobba så Jag å Eddie
ska kanske umgås med Anso och barnen.
Får se om vi går dit eller dom kommer hit,
blir nog att vi går dit för det bruka oftast
va dom som kommer hit.
Sedan på kvällen ska jag å Eddie mysa och
se film, sedan då han lagt sig tänkte jag faktiskt
ta och rensa garderoben i vårat sovrum där det
är massa skit.
Skönt att få den tom så man kan hänga in
saker där och få bort lite från hallen.
Fundera även på att ta bort hatthyllan som
vi ha nu och sätta den på en annan vägg och göra
förvaring där hatthyllan är nu.

Nej nu ska jag passa på att mysa med Eddie
medans han är vaken, han bruka sova
tidigare än vanligt nu men det är ju för
att han är mer aktiv nu på dagarna och
då blir han trött och somna tidigare.
Får främmande av Pappi och Ruttan sedan också.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0