Lördag Kväll


Idag va P tillbaka på sjukan för att dom
ville kolla tummen, men kunde inte
göra så mycket.
Han bad om värktabletter då han knappt sover
på natten och får mera ont.
Men det skulle ta tid eftersom han då
va tvungen att träffa en läkare,
så han får pröva alvedon och ipren
och hjälper inte det skulle han ringa in.

Efter det så åkte vi på Ica Maxi och handla,
träffa Linda R med familj =)
Söta och stora barnen blivit, lilla Alma
va så rolig så jag trodde jag skulle
pinka på mig.
Skulle man vara jätte ledsen
och så prata Alma och säger sånna
saker skulle man genast bli glad igen =)

Sedan åkte vi hem och myste.
Eddie va så trött men vägra vila,
så han somna vid 19 ikväll också.
Trodde han skulle vakna tidigt i morse
eftersom han la sig 1 timme tidigare än
han bruka, men nej då han vakna iallafall
kl. 8 =)
Han är sååååå duktig på att sova och det
är guld värt, hoppas det inte vänder.

Prata med MammaMormor förut och
hon tänkte komma på onsdag, men
då sa jag att hon kunde komma på torsdag
istället och följa med på Babysång så
hon får sjunga och dansa av sig =)
Så det ville hon gärna göra.

Nu ska vi se på tv och äta lite gottigottgotta =)

älskad från första stund <3

Mamma Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hihi det avslöjar jag om ett litet tag, när jag vet liite mera säkert ;) Kan berätta på msn någon dag annars ;) Kram

2009-09-20 @ 00:16:53
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: linda ruda

Hahahah jätte kul att se er med i går! Eddie är sååå fin!

Ja Alma är en liten galning,man blir alldeles yr i skallen när alla är med!

Kram på er gullisar!

2009-09-20 @ 14:39:41
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0