Måndag!!!


Ny vecka igen, såå fort det går.
I morgon blir Eddie 10 månader och
det ska vi "fira" med att träffa Johanna och
Hannes på Norra berget om vädret tillåter.

Idag ha vi inte gjort så jätte mycket,
Eddie ha precis lagt sig.
Igår la han sig också denna tid och sov
ända till 9 i morse =)

Peter är inte bättre i sin tumme,
fatta inte varför det inte blir bättre.

Nej nu ska jag kika vidare och
sedan ska jag diska och plocka
ihop lite innan det blir tv tittande.
Kram Kram

bad pojken <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh har du sett foton jag plåtat som du gillar....gud vad kul :o) Sånt blir jag glad av.



Det beror lite på vad för fotografering o hur lång tid det kan ta. Tänkte du bara vanlig plåtning på dig o din söta Eddie så tar jag 200:-



Såg inte din kommentar förrän nu iochmed att jag inte använder den bloggen. Min nya är www.johannawistrom.blogspot.com

2009-09-22 @ 13:18:33
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0