Torsdagen den 3:e September =)


2 år och 9 månader mellen Mig och Peter idag.

Vi ha nyss ätit lunch, spaghetti och köttfärssås =)
Blev sent men jag ska ner på stan sedan och
kommer hem vid 6 tiden så då hade vi hungrat ihjäl.
Så vi åt lunch nu och så blir det middag sedan
eller om man gör några varma mackor ikväll.

Tror att Eddie blir hemma i helgen,
känns jobbigt att lämna bort honom 2
nätter första gången bättre att ta det då
han kan åka ena dagen och komma hem dagen
efter känns bättre.

Så på fredag då Peter jobba vet Jag icke
vad Jag och Eddie ska hitta på, kanske någon
som vill ha främmande av oss?
Eller kanske Johanna och Hannes vill dejta med
oss någonstans!?!?!?

Nu ska jag leka med Eddie,
eller leka och leka han vill inte
sitta längre utan kryper "ålar" bara iväg =)

Älskar Min Familj <3

eddie =)

Sötnosen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0