Vin ikväll =)


Jag ska ner till Moster och Tomas och
dricka vin ikväll, vi ska vara hundvakt åt
deras hund så Tomas skulle komma med
henne vid 18 tiden men då kom Jag på att
Jag kan gå ner och dricka lite vin och sedan
då dom åker på krogen går Jag och Raja Hem =)
Hade velat följa med ut, men då vi lovat att
vara hundvakt så stanna Jag hemma.
Blir jobbigt för Peter att gå ut med Raja då
han ha Eddie.
Visst Eddie sover väl men nej Jag
kan gå ut en annan gång istället.

Sedan några veckor tillbaka ha Eddie sovit
flera timmar om dagen.
Gör som dom flesta andra bruka göra och
lägger upp hur en dag för honom se ut.

Mellan 7.30 - 8.30 Vaknar han och då
äter han frukost, havregrynsgröt

Leker lite och sedan
vid ungeför 10.30 somna han
och sovet till 12 ungefär.
Då äter han lunch som består av
riktig mat.

Leker eller gör något annat skoj.
Sedan vid 14.30 bruka han somna igen och
sova till 16.00 ungefär.
Då äter han middag, även riktig mat då.

Sedan gör vi något skoj och några gånger
i veckan bada han på kvällen innan han
lägger sig.
Innan han lägger sig äter han gröt, vägra
äta ersättning eller välling.

Mellan mål äter han inte, för då
äter han ingen mat.
Någon gång kan han äta banan eller yoghurt
om han ha ätit dåligt med mat, men oftast så
äter han jätte bra med mat.
Ha börjat gett honom mjölk på morgonen till
gröten och så får man mjölk antingen
till Lunch eller Middag annars är det vatten
som gäller.

Sedan sover han mellan ca. 20 och 8 på morgonen =)

Nu ska Jag mysa lite med lill prinsen min
innan Jag ska gå och dricka lite vin.

Ha det bra ikväll, kram kram

coolingen =)

Vackrast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0