SEMESTER!!!!!!


De är precis vad Jag har nu =)
Fick semester 1 vecka nu och sedan
går Jag på havandeskapspenning tills
bäbis kommer så nu är det vara vänta och
vänta tills bäbis kommer.
Vi längtar så himla mycket.

Eddie spydde och sket i morse så Peter
ringde och sa att han blir hemma.
Tråkigt eftersom han va hemma förra veckan
också då han va dålig, detta verka aldrig ta slut.

I lördags sov ju Eddie hos Mormor och Kalle,
det gick hur bra som helst och det va
skönt för oss att bara var vi 2 <3
Skulle sova ut ordentligt på Söndag, men kl.
8.30 vakna Jag och va tvungen att ringa och kolla
hur det hade gått och han va så snäll =)
Så det känns himla bra, nu kan man koppla av
bättre nästa gång han ska vara där och
då blir det en hel helg sa MammaMormor.
Nja det får vi se hur det blir med den saken,
men det ska nog gå bra det med.
Saknaden är ju enorm och man vill
inget annat än att åka och hämta han men samtidigt
är det skönt också.
Han älskar verkligen Mormor och det känns bra.

Nästa tidag ska vi till Aurora barnmorskan igen,
kl 2 då Eddie ska hämtas på dagis.
Så tänkte höra med Mamma då om hon är
ledig och vill hämta Eddie och ha honom medans
vi är där och prata.
Är hon ledig så kommer hon, hon ställer alltid
upp och det är vi så tacksamma för.

Nu ha Jag även packat klart BB väskan, allt
är klart tills bäbis ska komma.
Det är bara en syskonvagn som fattas, kolla
blocket hela tiden men hitta igen.
Sedan är ju inte sängen bäddad heller, men det
hinner man göra senare också.
Ska bara packa min väska men det gör
jag inte än, det får bli lite senare.

Ska bli så skönt nu att vara hemma tills bäbis kommer,
Jag behöver vila.
Ha ont och trött, så vila nu innan låter kanon =)
Ska till Kajsa snart och spela kort, det är så
roligt och skönt att komma hemifrån lite också.

Kram Kram

<3

Mamma, Pappa och Storebror Eddie
är nyfiken på dig och vi undrar vem du är.
Längtar efter dig gör vi allehopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0