Dag 08 – Ett ögonblick


Man ha ju många ögonblick i sitt liv och
det är svårt att veta det absolut bästa.
Men efter mycket fundringar så är det bästa
ögonblicket då Eddie kom på BB med Momma
för att träffa sin Lillebror Elvis för första gången.

Den känslar i kroppen går inte att beskriva,
Jag saknade Eddie så otroligt mycket när
vi låg på BB.
Jag grina hela tiden och saknaden va enorm.
Jag låg och sjöng på massa låtar jag visste
att Eddie tyckte om.

<3

Första mötet och den bästa tiden i mitt liv <3
Mamma älskar er.

Ett annat ögonblick va också då Vi blev Man
och Hustru, känslan att gå i gången och
se alla sitta där utan att veta att vi ska gifta oss
och sedan säga JA till mannen man älskar
över allt annat och veta att nu är vi gifta och ska
leva resten av våra liv tillsammans den känslan är STOR.

=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0