Dag 15 - Mina drömmar


Min dröm då Jag var lite va att få 2 barn,
en pojke och en flicka och att gifta mig.
Den önskan ha slagit in fast jag har istället
2 barn och 2 pojkar.
Men jag skulle inte byta bort nått av mina barn
mot en flicka, jag är såå stolt och nöjd med mina barn.

Mina andra drömmar är nu att barnen ska få
vara frisk och leva ett bra liv.
Att min familj och mina vänner ska må bra
och vara lyckliga.

En annan dröm är att Peter ska få jobb, så att
vi kan skaffa en till bäbis =)
Vi ha sagt att så länge han inte ha jobb blir
det inga fler barn, men efter skolan som slutar i maj
får han nog jobb chansen är nog 99 % men vi kommer
vänta tills Elvis är 2 år innan vi försöker.
Sedan kan vi inte säga att det blir fler heller, för
vi är nöjd med våra prinsar men en till prins är vi sugen på.

Ja ni hörde rätt, vi vill ha en till pojke om vi skulle ha
flera barn och ni kanske inte tror på mig när jag skriver
det men så är det.

Namn till nästa barn är klart, så drömmen om en till prins i
mitt liv hoppas jag blir uppfyllt =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0