Nyårslista!!!

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Jag gifte mig med min underbara man Peter <3

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- Ingen aning, 2010 va ett kanon år

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
- 16:e Oktober då Jag å Peter överraskade gästerna med
ett bröllop då vi våran son Elvis döptes

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Till barnen

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Ingen speciell

Vad ångrar du under 2010?
- Inget

Blev du kär under 2010?
- Mera kär isåfall för kär va jag ju redan =)

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Firades hemma med familjen

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
- Bekvämt

Vad ser du framemot år 2011?
- Sommaren och se barnen växa, ska bli
skoj då Eddie och Elvis kan leka tillsammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0