Bläääää.....


I morgon börja jag på hemtjänsten i nacksta,
vill verkligen inte mår så dåligt över det.
Men det är bara en månad om jag nu får havande
beviljat.
Peter är ju sjukskriven så Eddie ska vara på
dagis från 6.30 till 17 stackarn.
Det känns HEMSKT, men det är bara till veckan och
2 dagar veckan därpå så det går nog bra.

Är alltid så gruvsamt och börja på ett nytt ställe
men oftast går det himla bra.
Men nu känns det bara skit, chefen lät så
sur då hon ringde så hoppas jag ha fel.
Jag sa samma sak om hemtjänsten i centrum men
där trivdes jag kanon, bästa stället jag varit på.
Så det är trist att det va slut på jobb där, men men.
Som chefen sa i fredags då jag va dit, vi kanske
ses i framtiden Therese det vet man aldrig och jag
hoppas verkligen det.
Där kände man sig så välkommen och nu när jag va
borta så länge, för först va jag sjuk sedan Eddie och så
allt med Peter så sa dom i fredags:
Hur är det? Hur mår du/ni?
Vi ha tänkt på er och det kändes ju himla bra =)

Nu ska jag umgås med min kära sambo,
kram kram

=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0