Trötter *GÄSP*


Jag ska snart gå och sova, ska bara skriva lite.

Jag å Eddie va och hälsa på Peter idag på sjukhuset,
han kommer bli kvar några dagar till.
Han är bra i nacken nu efter operation, men nu
är det hans blodsocker dom håller koll på.
Det va tydligen inge bra så nu ska han börja med insulin
sprutor också, så det är skönt att han får stanna
på sjukan så dom får hålla kolla nu då.

Det är tomt här hemma, Eddie ha feber och är snorig
som f-n och inte alls på humör.
Somna vid 20 tiden, så hoppas han sover hela
natten trots att han är dålig.

Sakna Peter så otroligt mycket, trodde inte
det skulle vara såhär jobbigt att vara utan honom
men fy jag lider och mår dåligt.
Tur man ha Eddie annars hade man nog legat i
sängen hela dagarna men nu måste man
kliva upp, klä på sig, äta och leka.

Nu ska jag ringa Älsklingen och prata lite och
säga god natt och sedan sova, är
sååå trött och behöver all sömn jag kan få.

Älskar Dig Peter, du är saknad här hemma.
Tomt i sängen, men nu sover jag på hans sida
och gud så skönt jag sover.

NATTI NATTI

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0