Dagis =)


Nu ha Eddie varit på dagis i 3 dagar.
Det går hur bra som helst, idag gick jag
ifrån ett tag och han vinka och skratta
då jag gick =)
Grina ingenting och han älskar fröknarna.
Vill upp i famnen på dom och nosa på dom,
sötnosen våran <3
Idag när vi skulle gå ville han inte vara med mig,
utan med fröknarna så det känns himla bra.
Blir tårögd då jag tänker på det hela, han
är sååå stor redan han kom ju nyss.

I morgon ska jag jobba så då är det Peter
som går med honom och i morgon
ska han vara där 9-14 och jag
tror att Peter kommer få gå hem
och sedan ringer dom om det inte funka
annars hämta Peter honom kl. 14 =)

Är så otroligt stolt över Eddie, det är
så skönt att det funka bra och han
är så himla duktig.

KRAM KRAM

=)

Saknar dig Farmor :`(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej ja typiskt :( men va bra att det funkar så bra med Eddie :) är ju så skönt å veta som förälder att barnet trivs.

2010-01-14 @ 08:07:43
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se
Postat av: mormor

duktig ponke

2010-01-15 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0