2 barnsföräldrar och storebror Eddie =)


Fredagen den 25:e Juni på midsommarafton
kl. 15.49 föddes Elvis =)
3895 gram och 53 cm lång.

Det tog en himla lång tid, 38 timmar värkar
och ingen sömn på 2 dygn slutade med
kejsarsnitt.
Öppnade mig 3 cm men det tog tid,
alldeles för lång tid för att jag skulle
orka med.
Dom satt dropp och kunde öka det,
men jag kände själv i kroppen att
jag inte orkade och efter samtal med läkaren
kom vi fram till att snitt va det bästa för
min ork fanns inte.

Känns bra, trots att jag så gärna ville föda vanligt men
när man inte hade sovit på 2 dygn är det inte
så lätt att föda och det hade tagit sådan tid.

Nu är väntan över och vi mår alla kanon bra,
2 barnsföräldrar och Eddie är så stolt storebror.
Elvis va lite tjurig från början på nätterna, men nu
efter samtal med BB och ersättning så funka det kanon.

Nej nu ska jag lägga mig, återkommer snart igen!!!

<3

Världens vackraste prinsar <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS!!!!!!!

2010-07-01 @ 23:32:38
URL: http://snuttstendahl.blogg,se
Postat av: Camilla

Men grattis igen, vilka fina barn :) skönt att det ordna sig tillslut. Njut njut av den första tiden nu :)

2010-07-02 @ 13:03:41
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Grattis igen! Gud vad härligt :D Är så avis!!!!!

2010-07-03 @ 23:22:46
URL: http://jonna10.blogspot.com
Postat av: Evelina

GRATTIS!!! En lång förlossning men du kämpade på bra! För mig tog det 33 timmar med värkar och det är fan så jobbiga haha...



Kram!

2010-07-05 @ 23:26:59
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0