Elvis <3

Vad heter ditt barn? Elvis Brandin (mellan namnen är inte bestämt)

När var du beräknad att föda?  13:e Juni

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej, han kom den 25:e Juni (midsommar afton)

Hur stor var barnet vid födseln? Han va 53 cm lång och 3895 gram

Hur lång tid tog förlossningen?  Hmmmm, svårt att räkna eftersom mina värkar kom och avtog och så blev det akutsnitt.. Samma som med Eddie..

Tog du någon smärtlindring? Japp, lustgas och EDA men EDA värkade INGENTING

Är du tillsammans med barnets pappa? Absolut <3

Var barnet planerat? Jaaaa =)

Tog ni reda på könet? Yes, man är ju sååå nyfiken

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön? ----

Hur lång tid tog det för er att bli gravida? Tog ut spiralen och vart gravid på första försöket =) Så ca, 2 veckor..

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?  YES =)

Hade du en svår graviditet: Nej..

Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Är nöjd nu men ska aldrig säga aldrig =)

Har du fått några bristningar? Joo...

Var du nervös inför förlossningen? Nja inte speciellt eftersom jag inte visste vad det innebar

Hade du några cravings?  Nepp..

Hur reagerade du/ni när du plussade? Jag visste att jag va gravid hade det på känn =)
 
Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?  2 veckor

Hur mycket gick du upp i vikt?  Ingenting, gick först ner 3 kilo sedan upp 3 kilo

Hur länge ammade du? Ammar fortfarande, men han får tillägga också

Vem är barnet mest likt? PETEr och EDDIE ingenting från mig

Vad är det bästa med att ha barn? ALLT =)

Vad är det sämsta med att ha barn?
Finns inget som är dåligt med barn

Är ditt barn döpt? Nej men det blir om nån månad

Hur gammal är barnet nu? 1 månad idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0