Livet..


Som 2 barnsmamma är så himla underbart, men otroligt
tufft också om man inte får sova riktigt.
Elvis sover kanon bra, vakna en gång per natt och
äter och somna sedan om.
Eddie är inne i en period då han vakna på natten
och gallskriker, han drömmer nog stackarn.
Ibland somna han direkt och ibland är han vaken
några timmar och det är så himla jobbigt.
Peter är på skolan om dagarna så Jag är
ensam med barnen, det funka faktiskt mycket bättre
än Jag trodde det skulle göra.

Elvis är inte ett dugg lik Eddie i sättet då han va mindre,
Eddie gick det att lägga ifrån sig och han va nöjd.
Elvis ska vara i famnen mesta tiden och är inte
nöjd många minuter när man lägger ifrån sig honom.
När Jag ska lägga Eddie på dagen för att sova då
sätter Jag Elvis i gungan och då är han nöjd =)

Nu ska Jag se på Nalle Puh med Eddie =)
Dom andra sover än.
Pöss å Kram

<3

Ni är meningen med livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0