Myser i lugnet =)


Jag är ensam hemma med Elvis,
Eddie är hos momma och Peter jobbar
på häreborgsfestivalen och kommer hem i natt.

Livet rullar på och Jag älskar mina
grabbar över allt annat, Eddie är dock
VÄLDIGT jobbigt och lyssna inte alls.
Jag säger åt han och han grina och gör
sedan om samma sak.
Vad ska man göra?

Peter börja skolan på måndag och kommer
jobbar jätte mycket också, så Jag kommer
vara ensam med barnen mycket nu.
Det kommer bli tufft, otroligt tufft.

I torsdags va Eddie galen, gjorde allt
och ännu mera därtill.
Jag kände att jag inte orka va ensam,
så jag ringde pappa och vi åkte dit.
SKÖNT att vi komma dit, han tog med Eddie
till lekparken och busa med honom.

Igår skjutsa jag Eddie till mormor som ville låna
honom över helgen och det gick ju bra =)
Himla skönt må jag säga, låter hemskt
men det är behövligt.
Så eftersom Peter jobba i Indal så åkte jag och
Elvis upp till pappa igår och sov kvar tils idag
och Peter kom i natt och sov kvar han med.
Elvis hade en dålig natt och bakna 2 och somna
inte fören ca kl. 5.
Så idag åkte vi hem, fast dom ville vil skulle
stanna men kände att Jag vill sova hemma och
så är Peter ledig i morgon då är det skönt att
vakna hemma allehopa.

Så när vi åkte från Indal idag så
åkte vi till Kajsa och hälsa på en sväng.
Sedan när vi kom hem myste jag och Elvis
och nu sover han.
Hoppas på att han sover bra i natt,
i morgon kommer Eddie hem.
Saknar honom jätte mycket <3

Jag ha plockat ihop och gjort fint här hemma,
så i morgon när vi vakna ska vi bära
ner saker till förrådet och få bort allt skit
från hallen som tar plats och ser hemskt ut.

=)

Elvis 1 månad <3

1 månad

Eddie 1 månad <3

 

Helt otroligt vad lik dom är varandra =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men shit va lik dom va varandra :) ingen kan ta miste på att dom är syskon ;)

2010-08-12 @ 20:17:23
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Dom är ju KOPIOR av varandra! Så sött :-)

2010-08-20 @ 10:40:35
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0