9 erkänningar..


Läste en tjejs blogg och hon hade skrivit
9 erkänningar, tyckte det va roligt så här kommer
några saker ni inte visste om mig =)

1. Jag vill för det mesta alltid ha något att
göra, att sitta hemma och bara vara är
ingeting för mig.

2. Jag är dator beroende, hehe.
Får Jag inte kolla datorn en gång
minst om dagen blir Jag tokig.
Jag sitter vid datorn mest hela kvällarna,
kikar runt och sedan lägger Jag mig.

3. Jag ha sagt att detta är sista gången Jag
är gravid, tror ni på de?
Jag börja tvivla, visst 2 barn räcker gott
och väl och man kan inte bara skaffa för att heller.
Jag vet att Jag kommer bli sugen snart igen,
men OM vi ska ha fler så ska det gå nått år iallafall.
Och isåfall blir det 2 till, Jag kan inte ha ojämt med barn.
3 nej Tack isåfall ska Jag ha 4 stycken =)

4. När Jag träffa Peter tog det väldigt lång tid
innan Jag fastna för honom, för han va det kärlek
vid första ögonkastet men för mig tog
det nästan 2 månader innan Jag fattade vilken
toppen kille han är.
Jag kan inte fatta nu att Jag inte fastnade för honom
direkt, han är så himla snäll och underbar på
alla sätt.
Visst ha han väl en del sidor han med som inte är
dom bästa, men det har ju alla även Jag.

5. Jag är väldigt tjurig, extremt till och med.
Jag ger mig inte i första taget, men Jag har blivit
bättre och lärt mig att inte vara så tjurig men
när den sidan kommer fram så gör den det..

6. Jag måste alltid kolla så ytterdörren är låst innan
Jag lägger mig, även om Peter lägger sig innan mig
och säger att dörren är låst så måste Jag ändå kolla.
Låser jag dörren om vi ska bort, så måste Jag rycka i
handtaget flera gånger för att försäkra mig om att det
verkligen är låst och glömmer Jag det får Jag gå
tillbaka sedan och kolla.

7. När Jag lägger mig på kvällen så måste Jag alltid
kolla till Eddie, men detta ha Jag lärt mig att inte göra
längre.
Jag kan ju väcka honom och då blir det inte roligt.
Fram tills han va 1 år va Jag alltid tvungen att kolla,
tänk om han inte andas?

8. Jag säger nästan aldrig till mina vänner och familjen
hur mycket dom betyder, är väldigt dålig på detta.
Jag säger ofta till Eddie och Peter hur mycket
Jag älskar dom men mina vänner och resten av familjen
då? Dom får man inte glömma och Jag lovar att Jag
ska bli bättre på detta.

9. Jag köper hellre kläder till Eddie och bäbisen än
till mig själv, fast det är Jag som behöver kläder.
Så efter denna graviditet och när Jag gått ner X antal
kilo då ska Jag unna mig själv också =)


Kommentarer
Postat av: johanna

Du är så jävla rolig och det du har en förbannat god självinsikt när man kan erkänna 9 små hemligheter för andra!

Ha det fint!

Kram Johanna

2010-06-04 @ 11:59:52
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Åh, detta var intressant :D

ang nr 3.. jag tror det kommer bli fler knoddisar :D någongång! men vad beror det på att du inte vill ha ojämnt med barn? :D



svar; hehe tack :D ja, det går undan nu.. känns som att det inte är superduperlång tid kvar heller. förstår inte att tiden har gått så snabbt. och snart är det dags för dig/er :D wiiiie!! :D



Kramar

2010-06-10 @ 23:53:03
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hehe okej ;) förstår hur du menar :D sådär med bokstäverna har ja också tänkt.. fast som det verkar nu så kommer det inte bli så, om det skulle bli en till nångång :P hehe nääh, låter inte urdumt!



hehe, den sitter på min högra sida.. o ja tyckte den distraherade på bilderna :/ så den sidan som ja lägger upp nu är min vänstra sida, fast jag vänder bilder vågrätt typ.. så att magen ska vara åt samma håll på alla bilderna, hehe. om du förstår hur ja menar? ;P

kramar, trevlig helg på dig med vännen :D

2010-06-12 @ 23:01:00
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0