Fredag =)


Gick kanon och hämta Mamma å
Kalle igår, Wilma blev sååå himla
glad och det va skönt.

Nu är det "bara" 79 dagar kvar till beräknad
förlossning, oj vad fort det gått.
Snart ha vi en bäbis här, ska bli så himla
mysigt.
Ha "bäddat" spjälsängen nu, packat BB
väskan, kläder ha vi inte köpt då vi inte
vet vem som bor i min mage och det hinner
vi med sedan.
Det enda som fattas är en syskonvagn,
ha kollat på blocket men finns ingen.
Håller utkik hela tiden, måste ju komma in någon.

På måndag ska vi till en aurora barnmorska
på sjukhuset, prata om förlossningen och planera allt.
Är ju orolig att det ska bli snitt som med Eddie och
det vill jag absolut inte, samtidigt som Jag är rädd att
det ska göra så ont så jag inte klarar av det.
Men det gör förbannat ont efter snittet också,
så denna gång vill jag föda riktigt om det går och
går det inte är det inget jag kan göra.
Huvudsaken bäbis mår bra =)

Nu är det fredagsmys =)
Trevlig Helg.
Kram

=)

Eddie 1 minut gammal <3


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Åh 79 dagar bara! Om man tänker juni, så känns det så långt bort.. men 79 dagar låter mindre :) Wihu, nu får tiden gå snabbt :) krams

2010-03-27 @ 12:38:34
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Nej vi ska iväg på tisdag kl 11.. är så jädra nervös xD :P

2010-03-28 @ 12:13:04
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Tack så jättemycket :D Ska bli superkul :D .. Men gud va häftigt ultraljudet var :O Hehe :) Kramar

2010-04-01 @ 12:17:28
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0