Havandeskaps Penning!!!


Yes Yes Yes =)
Fick hel havandeskaps penning
från den 14:e April, hur underbart som helst.
Så Jag ska inte jobba så länge till vilket
känns helt fantastiskt.
Jag vill vara hemma nu och förbereda
allt och vila riktigt.

Eddie kom upp kl. 21.00 igår och vägra somna
i sin säng, så han fick sova med oss i natt.
Vilket är kanon mysigt men man sover så
dåligt själv och Jag hade så ont i magen och ryggen.
Så i natt hoppas vi att han sover i sitt rum hela
natten, han ha ju alltid gjort de så va nog bara
en engångsgrej igår.

Ska hämta Mamma å Kalle på Midlanda runt 00.00
i natt, vet inte hur Jag ska orka hålla mig vaken
men det löser sig på något sätt.
Wilma kommer bli så glad, hon ha haft det bra här
men ibland ha Eddie varit lite för "jobbig" så det
blir skönt för henne att komma hem och vila =)

KRAM

=)

<3


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vad skönt för dig, härligt att få det bekräftat!

Så fin bild på dina killar :-)



KRAM

2010-03-25 @ 19:49:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0