Länge sedan..


Va ett tag sedan man skrev nu.
Ha inte tid, jobbar och jobbar och när
man kommer hem vill man umgås med Eddie
innan han somna och sedan är det nästan
så att man lägger sig själv.

Ha hunnit fylla 25 år, känner mig gammal.
Fick kanon presenter.
Av Peter och Eddie fick jag presentkort
på Birsta City och även
av Svämor och Svärfar.
Pappa med familj kom och åt middag och av
dom fick jag presentkort på Trudes så i
Fredags blev man korthårig =)

Mamma å Kalle är i Marocko och de blev
en dålig start på semestern, i natt halv 4
vakna dom av ett skrik och gick ut på balkongen
och då såg dom en kvinna flygandes.
Han som jobba nere i reception på hotellet
hade ihop det lite grann med kvinnan som
kom från ett annat land och va där nere och jobba
och på natten gick han in till henne och släpa
ut henne på balkongen och kasta ut henne.
Hennes liv gick inte att rädda, Mamma sa att det
va fruktansvärt :(
Men annars va det väl rätt bra där nere.

Jobbat i helgen och ska jobba i morgon med,
är sååååå trött och ryggen värker.
Bäbis i magen sparka inte så mycket så va
orolig en dag och ringde BM så fick komma
direkt och lyssna på hjärtat och det va såå fint
allt och jag kunde ringa igen om jag va orolig.
Jag känner väldigt lite sparkar, ska ta upp detta
med henne på Onsdag för det känns som att
något är fel? Jag kände mycket med Eddie och
nu nästan ingenting.

Nu ska jag mysa med stora prinsen och
ska sedan se på Ballar av stål och sedan
sova så man orka jobba i morgon.

PÖSS Å KRAM

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0