.........


att jag vill köpa massa saker
att jag har världens finaste son och sambo
att min senaste kyss fick jag av Peter
att jag lyssnar mycket på Eddie =)
att jag funderar på hur förlossningen kommer bli
att jag pratar mycket då jag är trött
att jag inte gillar folk som snacka massa skit om saker dom inte vet nått om
att min första riktiga kyss va på fyllan
att jag avskyr när folk snackar om saker de inte vet något om
att kärlek är det vackraste i världen <3
att jag gillar min familj och mina vänner, tack för att ni finns
att jag alltid kommer att älska Eddie, Peter och bäbis i magen
att jag är förälskad i Peter
att sist jag grät va i onsdags
att min mobiltelefon är rosa
att när jag vaknar på morgonen är det Eddie som kommer in och väcker oss =)
att innan jag går och lägger mig måste jag alltid gå på toa
att jag just nu tänker på potatisgratängen i ugnen =)
att i morgon kommer jag mysa med Eddie och Peter
att jag hoppas att bäbis vill komma snart
att jag verkligen vill leva med Peter i hela mitt liv och våra barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0