Fredag, 37 dagar kvar till BF =)


Otroligt fint väder ute idag, underbart.
Eddie är på dagis, vi ha rätt till heltid nu
när Peter plugga.
Så nu går han varje dag mellan 8-15.
Det är otroligt skönt, så Jag kan vila på
dagarna och ta det lugnt.
Är så trött och slut i kroppen jämt,
ont när Jag går och ja ni vet nog ni
som varit/är gravid.

Annars är det bara bra, Eddie ha lärt sig så
många nya saker.
Peka och säger Momma till alla på tv:n =)
I morse lärde han sig öpnna dörrar, så nu
måste vi vända handtagen uppåt.
Han prata mycket och ha en vilja av stål,
hehe men det är så roligt att se hur duktig
han är.

Igår på dagis va det vernisage,
dom hade satt upp kort på barnen och
tavlor och teckningar dom gjort.
Jag blev så rörd då Jag såg allt Eddie
gjort, Jag kan fortfarande inte fatta vart
tiden tagit vägen helt sjukt.

37 dagar kvar till BF nu, de är näääära.
Jag är sååå himla rädd, rädd för smärtan eftersom
det blev snitt sist så vet Jag ju lixom inte hur de är
att föda vaginalt.
Vill ju absolut inte ha snitt igen, samtidigt som
Jag är så rädd för at föda vanligt.
Men när bäbis är ute är smärtan borta och med
snitt ha man ju ont så himla många dagar efter plus
att man måste ta sprutor själv hemma och det är
inget Jag tycker är speciellt roligt.
Så denna gång hoppas vi på en vaginal förlossning,
skulle det bli snitt så Okej bara bäbis mår
bra så spela det ju ingen roll.

Ha även beställt en namn smycke, eller Jag vann
det på tradera och nu kan Jag inte ändra
mig angående namn heller.
Jag försökte med Peter, men vi sa att han skulle få
besämma namn på ett kön och Jag på de andra
och eftersom det blir det könet han får bestämma namn på
så är det ju så.
Namnet är fint och passa otroligt bra tillsammans med Eddie,
men Jag hade ett finare =)

Se till att kommentera nu ni som läser,
varför ska man annars blogga?
Då kan jag lika bra lägga ner och skita i detta.

Kram och Trevlig Helg!!!!!

=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

He he. Då vet jag vad det blir!! (Tror jag.)



Har du varit på glukosbelastningen än?



Tänk vad tiden går fort! Bara cirka 1 mån kvar. Huga. Jag hinner bara kliva upp på morgonen innan jag ska gå och lägga mig igen. Så fort går dagarna. Tycker jag.



Hälsa med dig. Så hörs vi. Kramisar Lisa och Ester.

2010-05-07 @ 17:10:13
Postat av: Camilla

Hej hej, å va spännande med en till bebis, hoppas allt går bra, å hoppas du får/kan föda vaginalt det är en mäktig å häftig upplevelse. Tiden går ju så fort så snart har ni eran bebis. :)

2010-05-08 @ 17:49:17
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0