Känslig är bara för namnet ;)


Peter börja prata om förlossningen igår och
Jag börja tok grina, uscha är såååå rädd.
Rädd att det ska bli som med Eddie, Jag vill
verkligen inte snittas igen det är det värsta som
kan hända känns det som.
Åkte på Mödra och alla prover är bra och vikten ligger
på samma nu som inskrivningen =)

Barnmorskan fråga hur det känns nu inför förlossningen
och då börja jag grina, sa att Jag är rädd och vill
inte snittas och hon tröstade mig och sa att det kommer
gå bra och även om det bli snitt så vet vi att vi
får världens finaste barn.
Hon som tog proverna frågade vart Eddie va så
vi sa att han va på dagis och det tyckte hon va synd
för hon tycker han är så söt.
Att vi gjort det bra som fått en sådan söt och fin son och
tror att denna också kommer bli lika fin.
Det värmde i hjärtat, mycket fina ord.

Dagis rulla på för Eddie, han älskar att vara där.
Dagis fröknarna säger att han är så framåt och
leker för fullt både inne och ute och att han
älskar att vara ute.
Åker rutschbana och springer och sparka
boll med dom större barnen.
Ska bli roligt pdå vi ska träffas och prata på
dagis om Eddie, ha fått en tid den 10:e Juni och det
ska bli så roligt och så får vi ju säga vad vi tycker och så.
Vi trivs så bra med dagiset förutom en dagis fröken,
en äldre dam och varken Jag eller Peter är så förtjust i
henne men dom andra 2 är guld värda =)

I morgon åker Eddie till Mormor, blir roligt för honom.
Men Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom,
det kommer bli såååå tomt men ändå skönt.
Vi behöver vara Jag å Peter någon dag och mysa
för oss själva och ta vara på varandra.
Speciellt nu innan bäbis kommer.

Köpte en vagga idag, på fyndlagret.
Har den i vardagsrummet, skönt så kan
bäbis sova där på dagarna.

17 dagar kvar nu, men Jag lär ju gå över tiden 14
dagar :(
Lika bra att ställa in sig på de, jobbigt att gå över.
Hellre någon dag innan, men gick ju över med
Eddie så kommer gå över nu med helt säker på de.

Knäpper dåligt med kort nu också, måste bli
bättre på det.
Kram Kram

=)

Funka kanon bra för Eddie att sova i "stor" säng.
Han är så duktig, kommer in på morgonen till oss
då han vakna och så myser vi lite innan vi kliver upp.
1 år och 6 månader och sover i en "stor" säng det tycker
Jag är himla bra.
Visst ha det varit jobbigt också, men nu funka det så himla
bra och han är sååå duktig.
Skönt att "slippa" spjälsängen, denna säng är ju så mycket
finare och roligt också att han kan gå och lägga sig
själv och kliva upp själv.
Mamma å Pappas Stora Prins <3


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Gud vad roligt o höra så fint :)



Du ska se att förlossningen kommer gå superbra, oavsett hur det blir. Förlossningen är ju bara ett steg till allt det underbara :D



Svar; hehe tack, tycker det är så himla skoj o plugga :) men körkort verkar riktigt svårt :O fast kan tänka mig att det är lätt värt det :D



Eran också, wiiie :D längtar!! Kramar

2010-05-28 @ 21:48:49
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0