Söndag!!!!


Idag va det Kalmarvägen dagen =)
Vi va ute i 2 timmar och de va så skönt.
Grannen våran som bor längst ner kom och
sa att hon sagt upp lägenheten.
Så vi ha sagt att vi ska ha den, uteplats underbart.
Den behöver hel renoveras men de får
dom göra medans vi bor kvar här.

Angående könet på bäbis, ja några ha nog
"listat" ut vad det är, men jag säger bara:
Bli inte förvånad och köp inget innan ni sett
vem som kommer =)

På onsdag åker Jag å Peter till Östersund
och köper bilen *ÄNTLIGEN*
Eddie ska få vara hos Mammamormor
och sova där, blir så sent för honom då
vi ska åka med tåget halv 5
och han tycker det är så roligt
med Mormor så då är det bättre han får
vara där och mysa och va med vovven =)

I morgon är det dags för dagis igen,
Jag ska städa och plocka ihop lite
och sova =)
Är mycket piggare nu och huvudvärken
är som bortblåst tack och lov.
På onsdag ska Jag även göra glukos belastningen
och sedan träffa Barnmorskan, så hoppas inte förkylningen
blir värre så Jag måste avboka belastningen igen.

KRAM KRAM

=)

<3


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Nice med ny lägenhet:)

2010-05-10 @ 19:03:26
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Gud va härligt med uteplats, vill också ha :D O skönt att ni inte behöver flytta så långt, hehe :)



Hihi jo det är sant, har alltid ätit mycket, men nu blir jag nästan paff över hur mycket det går ner haha :D Men det är gött :)



Nää, men gosesnosen då, gud va gulligt!:) så glad han kommer bli!:D

nä, har inte kommit på något namn än :/ svårt svårt.. :/ kramar

2010-05-11 @ 17:45:25
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: linda

Nu vill vi se en slutspurts bild på MAGEN!!!!!!!!!



Puss å Kram på er ALLA..



Linda + ALLA tjejer:-)

2010-05-13 @ 10:58:48
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0