2 år sedan..


För 2 år sedan på pricken idag hade vi BF med Eddie,
dock ville han bo kvar i magen 5 dagar extra =)
Gud vad hemskt de är, 2 år sedan?
Han kom ju nyss?
Vart ha tiden tagit vägen?
Jo vi ha fått en till underbar son Elvis och gift oss.
Dessa åren ha varit dom bästa i mitt liv,
Jag är så lycklig med min familj och skulle
inte byta mot allt i världen.
Men min familj är jag trygg och den känslan
jag har i kroppen kan ingen förstå.

1 månad som gifta igår och Älsklingen kom hem
med 10 röda vackra rosor och en kyss ;)

Nu går Eddie runt och låtsas prata i telefon med
Sassa (KAJSA), min bästa kompis och han
älskar henne =)

Nu tror jag Elvis vakna så ska göra mat och
mysa med honom ett tag, Eddie får se på
tv i sovrummet =)

KRAMIZ

<3

Älskar Denna Bild =)
Det är såååå snyggt med rosa på
pojkar <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

OJ! Är han redan 2 år!?? Shit vad tiden går!

Så himla söta dom är, och LIKA!

2010-11-19 @ 13:45:53
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0