Dag 02 – Min första kärlek


Honom träffa Jag 2002 och blev kär direkt.
Hade inte haft en riktig kärlek innan och
denna kille gjorde mig lyckligast i
världen.
Vi hade det super bra tillsammans och
flyttade ihop då vi varit tillsammans i 3 månader.
Jag va då 18 år och gick fortfarande i skolan och han
hade jobb och tjänade bra så det gick ihop =)
2004 tog det slut, hans mamma tyckte jag skulle
göra ALLT hemma eftersom han jobba.
Men jag gick ju i skolan och tyckte vi kunde dela på
hemmasysslorna.
Hon blev arg på mig och skrek massa
fula saker och vi blev osams.
Så min kille P tyckte det va jobbigt och sa
att jag va tvungen att flytta, jag flyttade och vi va
fortfarande tillsammans.

Vi skulle ha klassfest med klassen och
vi hade super trevligt, när jag skulle åka "hem"
så ringde jag P och fråga om jag inte fick sova
där istället och då sa han nej och att det va slut.
Han gjorde slut i telefon och dessutom då jag va full,
fegt gjort och vilken j-vla mamma gris.
Jaja det va länge sedan och han kom jag över fort.

Nu lever jag med världens bästa Man och
jag skulle aldrig byta han mot nått i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0