Lördags Mys =)


Jag å Eddie har lite lördags mys <3
Han ha fått en zoo tablett ask och ser på
playhouse disney =)
Elvis sover och Peter gick och la sig han med
för att sova 1 timme, han är så trött.

När Eddie ha somnat ska jag in till grannen
och dricka vin och umgås, hon och andra
grannen ska på krogen men jag ska inte med.
Ingen lust, vill vara pigg i morgon.

Underbart med helger, då är hela familjen samlad.
Peter är ledig och Eddie ha inget dagis.
Tro det eller ej men vi redan börjat prata om
barn nummer 3 ;)
Men först ska Peter gå klart skolan, han ska
ha jobb och Elvis ska bli minst 2 år.
Vill inte ha tätt mellan barnen igen, visst de är
underbart men otroligt jobbigt också då
man är ensam.
Det är lättare nu om man jämnför då Elvis va nyfödd,
de är inte lätt nu men det funka mycket bättre.
Just för att Elvis sällan är ledsen, nöjd att ligga i babygymmet
eller sitta i gungan och kolla på tv med storebror =)
Men 3 barn på  kort tid, nej nej.
Sedan om dett blir en nummer 3 det vill vi nu,
men om nått år kanske vi ändrat oss det vet man
aldrig.

Men en liten ELTON är vi bra sugen på,
en tjej vore ju inte helt fel heller
men får jag (vi) bestämma så vill jag helst
ha en pojke gud så roligt dom kommer ha då
alla pojkarna.
Tror om det skulle bli en flicka att hon
blir lite utanför, fast de är bara vad jag tror.
Men skulle ju inte bli besviken om det skulle
vara en tjej.
Låter precis som jag är gravid redan, men neeeej
de är jag inte.

Jag trodde också att när vi gifte oss skulle det
vara som förut, men det är stor skillnad.
Jag ha blivit mer kärleks full, Peter ha alltid varit
det medans jag kanske inte visat det så
mycket men som Fru Brandin ha jag blivit de och
de säger Peter också <3
Låter kanske fånigt men så är det iallafall.

Ska ta och framkalla lite kort tänkte jag,
göra ett bröllops album också =)

Nej ska ta och avrunda och mysa med Eddie nu
innan jag ska göra mig klar och gå in till grannen.

3vlig lördag på er alla.
Kram

=)

//Fru Brandin för alltid


Kommentarer
Postat av: Angen

Tack =)

2010-11-07 @ 13:37:31
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Jenny och Matilda

Jag tänkte när jag varit hos dig i fredags, vad länge egentligen som jag kännt dig och även om vi inte stått varandra nära så har du alltid funnits där och du är så snäll mot mig jämt - ville bara säga att jag tycker så mycket om dig!!!!

2010-11-08 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0