Torsdag =)


Längtat till denna dagen hela veckan,
VARFÖR???

Jo Eddie ska på dagis och Kajsa ska
vara barnvakt till Elvis.
Jag ska STOR städa, började igår men
hann inte göra allt och snälla Kajsa ville
så gärna låna Elvis några timmar.
Ska städa vårat sovrum och Eddies rum, ska
rensa hans leksaker IGEN.
Det enda han leker med är sitt kök, musse
leksaker, böcker och smådjur.
Så resten ska jag rensa och det kommer nog bli
en sopsäck full med leksaker.
Ska även städa klädkammaren och det kommer inte
bli roligt, men det måste göras.

Är så glad som har så fina vänner omkring mig,
eftersom min mamma bor 5 mil bort och jobbar
så träffas vi ca, 1 gång i veckan och ibland kan
ta det ännu längre tid mellan gångerna, min pappa
bor 2,5 mil bort och jobbar ju också så det är svårt med
barnvakt bara på dagen någon timme så det är
som sagt tur man ha fina vänner.

Jag är så lycklig, ha precis allt jag vill ha.
Det är inget som saknas förutom en större
lägenhet men det blir nästa år.
Satt även och fundera på att ta vardagsrummet
till Eddies och Elvis rum och Eddies till vardagsrum.
Visst vardagsrummet blir inte så stor men vad gör det?
Det är ju bättre pojkarna får ett stort rum och då kan
dom dela också.
Får se hur vi gör, Peter va också sugen på det ;)

Ska ta och klä på oss snart, det är så skönt att gå omkring
länge på morgonen i bara nattlinne och bara vara.
Ska ge Elvis gröt och se om det går bättre idag än
vad det gjorde igår =)

Kraaaaaaaaaaaam

=)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Låter smart att göra så med rummen.. vardagsrummen behöver ju inte va så stora, bättre pojkarna får stort :)

skönt o städa o rensa! :D Kram

2010-11-04 @ 09:44:30
URL: http://thisney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0