Onsdag kväll..


Idag ha jag och elvis varit hemma hela
dagen medans Eddie va på dagis, sedan
åkte jag till kajsa med Elvis och sedan hämta
jag peter så åkte vi och handla.
Elvis hade varit så snäll hos kajsa,
han är alltid lugn och snäll.
Det är sällan han grina, han är precis som
Eddie då han va liten.
Sover bra på nätterna, äter 1 gång och ibland
sover han hela nätterna.

Eddie han ha börjat drömma mycket, vaknar
och är helt hysterisk inget hjälper fören han får
komma till våran säng och sova.
Så på nätterna sover han oftast med oss nu <3
Det är jätte mysigt, han lägger sig tätt tätt
intill mig och de är underbart.
Han får sova med oss nu så länge han drömmer såhär,
han somna ju ändå i sin säng och kommer på natten.

Elvis hosta är inte bättre, hostat sedan augusti
så i morgon ha vi en läkartid så nu
får dom kolla upp detta ordentligt.
Eddie blir hemma från dagis i morgon för
han hade 39 graders feber nu då han la sig.

Jag ska snart sova, frysen och trött så det
ska bli skönt att krypa ner under täcket och
sova =)

Snart fyller Eddie 2 år, helt sjukt.
Han kom ju nyss och redan 2 år.
Ha handlat massa saker så vi ska
kolla igenom någon dag vad han ska få
när han fyller år och vad det blir till julklapp.
Måste handla nått mera också.

Elvis därimot är det så himla svårt vad man
ska köpa till, han ha ju allt.
Kläder, leksaker ja allt.
Han får ju allt efter Eddie, kläder
är ingen ide för han ha så mycket så han
skulle kunna ge bort också.

Nej dags att borsta nötterna och göra natt.

KOMMENTERA om det är någon som läser,
för Jag VET att det är folk som läser
och då kan ni kommentera också annars
behöver ni inte läsa mer sådetså.

=)

//Fru Brandin <3


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Wow, bara en dag som skiljer Eddie och Matilda åt... Han blir 2 bast och hon får tända sitt första ljus i tårtan!!!

2010-10-21 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0