Finns det något som är värre?


Va in med Elvis på sjukan idag, han ha
haft hosta i över 3 veckor nu.
Han hosta tills han kräks och i natt fick
han ingen luft.
Så idag fick han inhalera och dom tog
näsprov, sedan fick vi åka hem.
Finns ingen medicin dom kan ge
han, utan de är bara att vänta tills
den blir bra.
SUCK.

Nu ikväll va det samma visa, nu halvsitter han
i babysitter och sover.
Peter gick och la sig nu, man våga ju inte
lämna han ifall man inte skulle höra.
Väntar på att sjukvårdsrådgivningen ska ringa upp.
Nu får dom göra något åt detta, man lider ju av
att se honom såhär.
De är hemskt, fruktansvärt helt enkelt.
Jag blir så arg, dom vill inte ge medicin för
att de är lite morfin i och då blir han trött.
Jaha?
Spela det någon roll, hellre att han sover mera
 och hosta går över.
Men då äter han sämre säger dom, men han
ha gått upp i vikt bra och växt himla mycket så
då tycker JAG att det spela ingen roll om han
får medicin och sover mera bara han blir frisk.

Jag mår så dåligt över att se honom lida,
det går inte med ord att beskriva.
Lilla lilla Elvis.

Älskar dig och storebror över allt annat.

ÄLSKAR ER <3

 

<3


Kommentarer
Postat av: linda

Nää fyy det finns inge värre när ens barn är sjuk! Man känner sig maktlös å vill ta över all smärta dom känner.. Fyyy så orättvist att lilla lilla Elvis ska vara så hostig! Han är ju så liten än:-( Jag skyckar stora varma kramar till er å hoppas att han blir frisk NU!!

2010-09-10 @ 12:27:42
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0