Tidningen!!!


Idag är grabbarna med i tidningen =)
Tänkte jag skulle lägga in bilden
men vet ej hur man gör!?!?!?

Våran skrivare funka inte heller,
förut kunde vi scanna in kortet
och skriva ut själv och det precis ut som
fotografens kort.
Måste se om vi får till det, så man
kan skriva ut kort och ge bort och
dessutom blir det billigare.

Vi som alltid sagt att dom är så lika,
 men när man jämför korten på dom
från fotografen så är dom inte
alls lika helt olika varandra.

Ha en bra helg, kram kram

min prins

Eddie eller Elvis!?!?!?
GISSA =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mamma Barn

Meeen DU!

Såg er i internet tidningen, eller pojkarna era!

Jag tappade hakan och sa till Isa.

Titt på fan David Villa har varit i sundsvall och skaffat barn...

Du måste googla om du inte vet vem han är!

På st kortet är Eddie en KOPIA av David Villa!



Jätte jätte fina!

2010-09-05 @ 13:27:57
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag gissar på Eddie :)

2010-09-05 @ 18:56:52
Postat av: Karoline Pettersson

Tack !:-)

Jag gissar på Eddie.



Oliver kommer att börja om 1 vecka.

Då ska jag skola in honom i några dagar först.

Hur mycket går Eddie på dagis nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0