Huvudvärk :(


Mitt huvudet mår inte bra, har ont i huvudet var och
varannan dag och ha haft det i säkert 1 månads tid nu.
I morse gjorde det så ont så kom knappt ur sängen, Elvis grina
och skrek men Jag reagera knappt så Peter kom och sa
till mig innan han skulle på skolan.
När han gick sa han att det va bara att ringa om det blev värre
så skulle han komma hem.
La mig och vila med Elvis medans Eddie va på dagis,
vi la oss halv 10 och vakna kl 13.
Underbart skönt men huvudvärken va värre
när Jag vakna och kunde knappt se ljus för jag hade
så ont, så Peter kom hem men han hämta Eddie först.
Dom hade gått hem ändå från dagis, in på kiosken först
och köpte glass =)

När dom kom hem gick Jag å Eddie ut lite så jag fick
frisk luft, Peter va inne med Elvis vill inte dra ut han för
han är dunder förkyld och snoret rinner hela hela tiden
och han har en hemsk hosta så nätterna är inte
roliga nu men det går snart över hoppas jag
för hans skull.

I morgon ska vi på BVC ska bli skoj och se hur lång han
är nu och hur mycket han väger Lill Elvis =)
Sedan ska vi nog till Kajsa och umgås lite innan vi
hämtar Eddan på dagis.

Snart kommer min onepiece hem också, fick sms
idag att den är skickad så jag längtar verkligen nu
tills den är här.

På torsdag är Eddie ledig från dagis, då ska vi till
MammaMormor, barnen ska få påskägg.
Blir där hela dagen, hoppas på finväder så vi kan
vara ute och leka.
Eddie älskar att vara där, leka fritt på en hel stor tomt.

Nu ska jag mysa med min man innan de blir sängen för
oss också som barnen, lika bra och lägga sig tidigt så man
vet att man får sova några timmar nu när Elvis vaknar ofta.

=)

Snart så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0