Påskafton..


Vi "firar" inte denna helg på nått speciellt sätt,
hemma helg med massa mys och bus =)

Idag ha vi varit ute mest hela dagen, efter frukost och film mys klädde
Jag å Eddie på oss och gick ut medans Elvis sov.
När vi kom in så åt vi lunch och begav oss sedan till
äventyrsparken, en jätte stor lekpark med massa roliga saker.
Sedan när vi kom hem så lekte vi ute igen =)

Eddie ha varit vaken hela dagen så han decka på
1 minut och Elvis va vaken från kl 13 så han somna
fort han med =)

Så ikväll vi Jag å Mannen min sett på tv och myst för oss själva =)
Underbart väder är det nu, man klagar nästan för att det är för varmt.
I morgon ska vi till min morfar och hans fru, ska bli trevligt.
Vi ha inte träffat dom sedan dopet/bröllopet, sedan ska vi
till Linda och Daniel och alla 5 barnen (snart 6) och grilla och så ha
vi köpt påskägg till alla barn =)

=) =) =)
=) =) =)
=) =) =)
=) =) =)

Våran dag på äventyrsparken =)
Eddie tyckte det va såååå roligt.
Elvis fick åka rutschkana han med och gud så
han skratta synd vi inte fick med det på kort men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0